Μία από τις πιο σπάνιες Ferrari όλων των εποχών βγαίνει στο σφυρί



Supercars υπάρχουν πολλά, κανένα όμως δε γαργαλά τη φαντασία όπως οι Ferrari. Έτσι, συχνά πυκνά στις δημοπρασίες πανάκριβων και σπάνιων μοντέλων, συνήθως έχουν την τιμητική τους. Ιδιαίτερα μάλιστα όταν σε αυτές εμπλέκεται ο οίκος Auxietre & Schmidt που δείχνει να έχει πολύ ευαίσθητη μύτη στο να ξετρυπώνει ευκαιρίες. Αυτή τη φορά, όμως, μοιάζουν να ξεπέρασαν τον εαυτό τους.




Μία ματιά στην κλασική Ferrari 348 GT Michelotto Competizione που έρχεται με φόρα από τα 90s αρκεί για να καταλάβεις για τι πράγμα μιλάμε ακριβώς. Πρόκειται για ένα μοντέλο που βασίστηκε στη 348 GT με πολύ πιο ενισχυμένο κινητήρα 3.4 λίτρων όμως, αφού οι ειδικές ρυθμίσεις του έδωσαν 360 άλογα χρησιμοποιώντας και τεχνογνωσία από την F40.



Το κατασκευασμένο κυρίως από ανθρακονήματα αμάξωμα είχε δεχθεί μία μετατροπή με το χαρακτηριστικό πίσω παράθυρο, οι αναρτήσεις είχαν γίνει πιο σκληρές ενώ, σε γενικές γραμμές, είχε γίνει συνεπής και επιτυχημένη προσπάθεια το supercar να γίνει ακόμα ελαφρύτερο από τον πρόγονό του.



Οι τεχνικές λεπτομέρειες, όμως, ωχριούν μπροστά στο πόσο σπάνιο είναι το συγκεκριμένο μοντέλο. Επί της ουσίας, κατασκευάστηκαν 11 (!) μόλις αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 9 οδηγήθηκαν κατευθείαν στα γκαράζ ιδιωτικών συλλογών. Πιο συγκεκριμένα, το μοντέλο με τον αριθμό πλαισίου 99107 που δημοπρατείται, είχε φτάσει το 1994 στη Φλόριντα, για να αλλάξει συνολικά χέρια τρεις φορές επί αμερικανικού εδάφους, πριν φτάσει τελικά στον σημερινό Ευρωπαίο του ιδιοκτήτη.

Όσο για το πόσο κοστίζει αυτό το κομμάτι αυτοκινητιστικής ιστορίας; Η συγκεκριμένη Ferrari 348 GT έχει γράψει μόλις 3,500 χλμ. στο κοντέρ της, με συνεπές αποτελέσματα να είναι σαν καινούργια. Έτσι, όποιος λάτρης της Scuderia έχει 343 χιλιάδες ευρώ στον λογαριασμό του και είναι έτοιμος να τα διαθέσει για τα μάτια αυτής της Michelotto Competizione, ίσως καταφέρει στο τέλος να την κάνει δικιά του και να την οδηγήσει στο ιδιωτικό του γκαράζ - εκεί, όπου λογικά θα βρίσκονται και άλλα σπάνια και υπέροχα αυτοκίνητα.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια