Ράλι Ακρόπολις: Σούπερ ειδική στο κέντρο της Αθήνας;



Σήμερα ανακοινώνονται οι λεπτομέρειες του Ράλι Ακρόπολις που θα διεξαχθεί 9-12 Σεπτεμβρίου. Εν αναμονή της αποκάλυψης για υπερειδική διαδρομή μέσα στην Αθήνα!

Όσοι δεν το έχετε καταλάβει, έχουν ήδη περάσει 8 χρόνια από τη στιγμή που ζήσαμε από κοντά τη μαγεία ενός αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι (WRC). Για την ακρίβεια είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε του ράλι Ακρόπολις ή αλλιώς το ράλι των Θεών, το ράλι που έχει βραβευτεί ως το καλύτερο του κόσμου, με ιστορία που ξεκινά πριν από 70 χρόνια…

Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια ο αγώνας είχε χάσει την αίγλη του για λόγους που έχουμε γράψει πολλές φορές και ευθύνες που βαραίνουν προηγούμενες διοικήσεις της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Ο κόσμος όμως που δεν ασχολείται με παρασκήνιο αλλά με το προσκήνιο έδειξε και δείχνει πως διψά για θέαμα και για μεγάλες – παγκόσμιες διοργανώσεις. Τον παλμό αυτό εισέπραξε η Κυβέρνηση και μαζί με την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού έκαναν το βήμα που όλοι περίμεναν και θα ήθελαν, δηλαδή να στηρίξει ένα τόσο σημαντικό γεγονός που προβάλλει τη χώρα μας σε όλον τον πλανήτη. Ο ίδιος ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης πήρε τα ηνία στα χέρια του, δημιούργησε μία ομάδα που ξέρει τι σημαίνει Ράλι Ακρόπολις και έκανε πράξη το όνειρο χιλιάδων φιλάθλων.




Τον Σεπτέμβριο ο αγώνας

Με σημαντικές αποφάσεις και χωρίς πολλά – πολλά, το ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στο αγωνιστικό ημερολόγιο του WRC και έτσι το διάστημα 9-12 Σεπτεμβρίου θα γραφτεί ένα ακόμα κεφάλαιο στην ιστορία του θεσμού. Ένας αγώνας που μελετώντας το περιεχόμενό του στο acropolisrally.gr διαπιστώνουμε πως αποτελείται από 15 διαφορετικές ειδικές διαδρομές που θα διεξαχθούν Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή από 10 έως 12 Σεπτεμβρίου. Κοιτάζοντας όμως πιο… προσεκτικά στο rally guide 1 που έχει δημοσιοποιηθεί εδώ κα εβδομάδες παρατηρούμε πως την Πέμπτη στις 9 Σεπτεμβρίου και ακριβώς μετά την εκκίνηση διαβάζουμε για μία σούπερ ειδική διαδρομή (SS1) ενώ ακολουθούν και τρία γράμματα TBA. Τα γράμματα αυτά “To Be Announced” που σημαίνουν πως αναμένουμε κάτι να ανακοινωθεί, μας βάζουν σε σκέψεις.


Το σίγουρο είναι πως σήμερα στις 20:00 στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος όπου γίνεται η επίσημη παρουσίαση του Ράλι Ακρόπολις, από τον Υφυπουργό Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, θα μάθουμε αν θα υπάρξει σούπερ ειδική διαδρομή (Special Stage 1) και που θα γίνει. Δεδομένου ότι η εκκίνηση θα πραγματοποιηθεί στην Ακρόπολη και η πρώτη αγωνιστική μέρα εκκινεί από την Αθήνα καθώς υπάρχει ανακοινωμένο Athens Park Ferme ψάξαμε περισσότερο το θέμα γιατί… καίει.





Ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας και… σκέψεις


Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto και έπειτα από επικοινωνία που είχαμε με κρατική υπηρεσία μάθαμε πως θα υπάρξουν έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις εκείνη τη μέρα στο κέντρο της Αθήνας. Θα μπορεί κανείς να σκεφτεί πως κάτι τέτοιο θα αφορά στην εκκίνηση και μόνο, όμως σύμφωνα με το πρόγραμμα αυτή είναι προγραμματισμένη για τις 17:30 άρα ότι είναι να γίνει, αν θα γίνει, θα γίνει αμέσως μετά.

Φεύγοντας από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα κατευθυνθούν (;) προς το κέντρο της πόλης, κάτι που μας βάζει σε σκέψεις για μία ειδική διαδρομή μέσα στην Αθήνα που για να είμαστε και ειλικρινείς είναι ένα εξαιρετικά δύσκολο εγχείρημα. Όχι όμως ακατόρθωτο αν κοιτάξουμε το παρελθόν και δούμε αντίστοιχες εκδηλώσεις σε Ουαλία (Κάρντιφ), Αυστραλία (Περθ με 100.000 θεατές!), Αργεντινή (Μπουένος Άιρες), Γερμανία (Τρίερ), Κύπρο (Λεμεσό) κ.ά.





Την Αθήνα θα δούνε 60 εκατ. θεατές!!!

Θα αναρωτηθεί ο καθένας από εμάς πως δεν είναι καθόλου εύκολο να κλείσουν οι δρόμοι και να εξυπηρετηθεί η κυκλοφορία, ωστόσο δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο καθώς οι δρόμοι γύρω από το Σύνταγμα κλείνουν αρκετά συχνά από τις… πορείες. Με λίγα λόγια το να δούμε μία υπερειδική στο κέντρο της πόλης θα αποτελεί διαφήμιση για την Αθήνα και την Ελλάδα που τόσο επλήγη ως τουριστικός προορισμός από την πανδημία. Το σίγουρο είναι πως στον ΕΟΤ θα πανηγυρίζουν αν γίνει τέτοια… αβάντα στα αξιοθέατα της πρωτεύουσας όπως, Ακρόπολη, Στήλες Ολυμπίου Διός, Ζάππειο, Σύνταγμα, Εθνικός Κήπος…

Από την άλλη πρέπει να σκεφτούμε πως άλλο πράγμα είναι η απλή διέλευση των αγωνιστικών αυτοκινήτων για επίδειξη, άλλο πράγμα να μετράει το χρονόμετρο και να προσμετρά στον αγώνα. Αυτό το δεύτερο σημαίνει απευθείας κάλυψη σε όλον τον πλανήτη. Αν το μεταφράσουμε σε αριθμούς, αναφερόμαστε σε τηλεοπτική μετάδοση που θα γίνει σε 150 χώρες όπου θα παρακολουθήσουν 60-70 εκατομμύρια θεατές για περίπου 60 λεπτά το κέντρο της Αθήνας. Κοινώς μιλάμε για ένα πολύ μεγάλο project αντάξιο του ονόματος Ράλι Ακρόπολις. Σίγουρα πρόκειται για εξαιρετικά τολμηρή επιλογή, που αν πετύχει και γίνει πράξη θα γράψει ιστορία.




Σήμερα οι αποκαλύψεις

Κοιτάζοντας στο… google maps καταλαβαίνεις πως δεν είναι απίθανο να δούμε σούπερ ειδική διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας, οπότε σχεδιάζεις στο μυαλό σου την… ειδική βλέποντας ιστορικά μέρη και σημεία. Το κομμάτι γύρω από, Εθνικό Κήπο, Ζάππειο, Βουλή, Ηρώδου Αττικού, Βασιλίσσης Όλγας, Στήλες Ολυμπίου Διός είναι ιδανικά και αν τα συνδυάσεις με υψηλά μέτρα ασφαλείας, τζέρσει, κερμπ κ.ά. βγάζεις μία φανταστική υπερειδική. Είναι… απίθανο, δύσκολο ή κάτι πολύ προχωρημένο που μπορεί να πάρει σάρκα και οστά; Η ιστορία έχει δείξει πως μπορούμε να πετύχουμε τα πάντα όταν είμαστε ενωμένοι και θέλουμε και η περίοδος που διανύουμε είναι και η κατάλληλη για να γράψουμε και πάλι ιστορία…

Όπως αναφέραμε και παραπάνω σήμερα θα μάθουμε τα πάντα για τον αγώνα. Από την ονομασία του, το λογότυπο και φυσικά αν οι σκέψεις μας για σούπερ ειδική διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας, πάρει σάρκα και οστά. Αυτό που μένει είναι να κάνουμε λίγες ώρες υπομονή λίγες ώρες για να μάθουμε τις λεπτομέρειες. Μείνετε συντονισμένοι στο Newsauto και αρχίστε από τώρα να ετοιμάζεστε για το Σεπτέμβριο!




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια